وبسایت خبری کوردنیوزر،خبرها و رویدادهای ایران و جهان و مناطق کردنشین را در معرض دید بازدید کنندگان وکاربران محترم قرارمیدهد.ولازم به ذکراست وبسایت کوردنیوزکاملامستقل و وابسته به هیچ یک از جناحهای سیاسی نمیباشد. باتشکر مدیر وبسایت :علیرضاحسینی سقز
فرجام فرعون زمان
25 / 12 / 1391 ساعت 21:58 | بازدید : 4487 | نویسنده : علیرضاحسینی سقز | ( نظرات )

درحالی که خاطره تلخ بمب های اتمی هیروشیماوناگاساکی برزمین سایه افکنده بتازگی آمریکا و کره شمالی یکدیگررا بگونه ای تهدیدنظامی کردند که فحوی کلام آنان تهدیداتمی را بیانگراست .
یادآوری می گردد بمباران اتمی هیروشیما و ناگاساکی دو عملیات اتمی بودند که در زمان جنگ جهانی دوم به دستور هری ترومن، رئیس جمهور وقت آمریکا، علیه امپراتوری ژاپن انجام گرفتند. در این دو عملیات، دو بمب اتمی به فاصله ۳ روز بر روی شهرهای هیروشیما و ناگاساکی انداخته شد که باعث کشتار گسترده شهروندان این دو شهر گردید. حدود ۲۲۰٬۰۰۰ نفر در اثر این دو بمباران اتمی جان باختند که بیشتر آنان را شهروندان غیرنظامی تشکیل می‌دادند. بیش از نیمی از قربانیان بلافاصله هنگام بمباران کشته شدند و بقیه تا پایان سال ۱۹۴۵ بر اثر اثرات مخرب تشعشعات رادیواکتیو جان خود را از دست دادند.
اگر این اقدام آمریکا را ننگ بزرگ آمریکایی ها محسوب نماییم ننگ بدتر آنست که آمریکایی ها  هرگزازاین کرده خود پشیمان نشدندو آنرا لازم وضروری دانستنداین موضع گیری امریکایی را می توان دراظهارات خدمه بمب افکن های آنزمان مشاهده کرد که در این باره اظهار میدارند:«کاربرد سلاح اتمی اقدامی لازم در تاریخ» بوده است.
تاسف بزرگ براین کره خاکی است که کسی دم برنیاورد و این ظلم همچنان بی پاسخ مانده است غافل از آنکه دنیارا صاحبی است مقتدرو تواناکه هیچ ظلم وستمی را بی پاسخ نمی گذاردخداوند در قرآن کریم در این باره میفرماید:
فرعون در سرزمين [مصر] سر برافراشت و مردم آن را طبقه طبقه ساخت طبقه‏ اى از آنان را زبون می‏داشت پسرانشان را سر می‏بريد و زنانشان را [براى بهره‏ كشى] زنده بر جاى میگذاشت كه وى از فسادكاران بود (۴) القصص
[رفتارى] چون رفتار فرعونيان و كسانى كه پيش از آنان بودند كه آيات پروردگارشان را تكذيب كردند پس ما آنان را به [سزاى] گناهانشان هلاك و فرعونيان را غرق كرديم و همه آنان ستمكار بودند سوره: 8 , آیه: 54

آنچه از آیات قران کریم بیان شدچیزی نیست جزء فرجام ظالمانی مانند آمریکا که با زورد وقدرت خود خواهان حکومت برمردم زمین هستند مردمی که صاحبی قدرتمند از آنان محافظ میکند و اوکسی نیست جزء پروردگار هستی .
داستان مردم زمین ادامه داستان دو برادری بنام هابیل و قابیل است که یکی قوانین بازی را رعایت نکردوبردیگری را کشت در این باره میخوانیم :
و داستان دو پسر آدم را به درستى بر ايشان بخوان هنگامى كه [هر يك از آن دو] قرباني پيش داشتند پس از يكى از آن دو پذيرفته شد و از ديگرى پذيرفته نشد [قابيل] گفت‏ حتما تو را خواهم كشت [هابيل] گفت‏ خدا فقط از تقواپيشگان می‏پذيرد (۲۷)
اگر دست‏ خود را به سوى من دراز كنى تا مرا بكشى من دستم را به سوى تو دراز نمى ‏كنم تا تو را بكشم چرا كه من از خداوند پروردگار جهانيان مى ‏ترسم (۲۸)المائدة
آری اگر امروز آمریکا قابیل زمان است و با درهم شکستن قوانین آسمان بوسیله بمب اتم سایرین را تهدیدمیکندهابیلیان به آسمان می نگرندوبراین یقین هستند که صاحب هستی همه چیز رانظاره گراست و سرنوشتی برای ظالمین رقم نخواهدزدجزء سرونوشت فرعون .
تهدیداتمی امروز آمریکافقط متوجه کره شمالی نیست بلکه تمامی کسانی را دربرمیگیردکه حاکمیت ظالمانه آمریکا را برخوردنمی پذیرندآنان باخود میگویند مگر نه اینست که انسان بدنیا می آید که روزی از دنیا برود پس چه بهترکه حسین واراز دنیا برود .
اعتقاد راسخ مسلمانان اینست که برگی از درخت نمی افتدمگر اینکه اراده خدادرکارباشدقران کریم در این باره میفرماید:
 هيچ برگى فرو نمى‏ افتد مگر [اينكه] آن را مى‏ داند و هيچ دانه‏ اى در تاريكيهاى زمين و هيچ تر و خشكى نيست مگر اينكه در كتابى روشن [ثبت] است (۵۹)الانعام
فقط کافی است خداوند اراده به کاری کند و بگوید باش آنگاه خواهد شد
چون به چيزى اراده فرمايد كارش اين بس كه مى‏ گويد باش پس [بى ‏درنگ] موجود مى‏ شود (۸۲)یس
    



|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نظر سنجی

بنظرشماكدام يك ازشهرهاي كردنشين زيربيشترهدف تهاجم فرهنكي قراركرفته است؟

آرشیو مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان kurdnews و آدرس kordstan.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را د




آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 5108
:: کل نظرات : 158

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 45

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 1638
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 19021
:: بازدید ماه : 147138
:: بازدید سال : 446797
:: بازدید کلی : 4346976